perjantai 2. joulukuuta 2011

Kirje Joulupukille

Lapsuuden jouluissa parhaita asioita olivat tietenkin lahjat, ja  jo hyvissä ajoin ennen joulua (kaikenmaailman lelulehtien inspiroimina) kirjoitettiin joulupukille kirje. En tiedä onkohan äiti noita säilönyt vai ei, mutta kai siellä joka vuosi oli jokunen Barbi ja pehmoeläin.

Näin aikuisena kukaan enää harvemmin kyselee joululahjatoiveiden perään - paitsi Kultsi, joka stressaa mun lahjaa joka vuosi ja sitten jotain löydettyään ei malttaisi pitää sitä salaisuutena aattoon asti. Jos joku muu kuitenkin joskus sattuu joululahjatoiveita kyselemään on vastaus yleensä "En mä tiiä.  En mä mitään tarvii. Meillä on jo kaikkea ja liikaakin". Tänä vuonna innostuin kuitenkin muiden blogien joululahjakollaaseja katseltuani kokoamaan myös oman toivelistani.

Nää on tällaisia, että eihän näistä mitään nyt oikeasti tarvii, mutta jos jotain saa niin tällaisiahan ois kiva saada.

Kuvat: osa weheartit loput löytyy a.o. listasta linkkinä

Ylävasemmalta alaoikealle lueteltuina:
- Kasvohoito/ihonpuhdistus jossain kauneushoitolassa tulis kyllä tarpeeseen.
- Olen jo pitkään ajatellut kunnon kabukin ostamista, mutta se on vähän sellainen ylellisyysostos mun mittakaavalla, että aina se jää kauppaan.
- Ikuinen huppareissa kulkija. Tuota Armedangelsin Reilun kaupan puuvillaista paitaa olen katsellut jo pidempään.
- Netistä vaan bongailin kivoja punertavia kaulahuiveja. Hukkasin oman lempikaulahuivini joitain vuosia sitten jaa siitä lähtien mun (kohtuu kattavassa) huivivarastossa on ollut punertavan ison kaulahuivin mentävä kolo. Tämä ko. huivi on hieno, mutta aikaslailla hintava. Jotain samanlaista on kuitenkin hakusessa.
- Tätä edc by Espritin neulemekkoa olen käynyt mallailemassa päälleni Sokoksella. Ihana se on, mutten ole raaskinut ostaa.
- Uudeksi vuodeksi tarvitsen uuden kalenterin. Suomen rauhanpuolustajien solidaarisuuskalenteri olis just mieluinen koko tulevaksi vuodeksi.
- Mun ripsari alkaa olla finito. Lempparimerkistäni en luovu, joten Pukin olis helppo tuoda just oikea putkilo.
- Lahjakortti parturi-kampaamoon väriin ja leikkaukseen tulee aina tarpeeseen (tulis nyt ennen jouluakin)
- Samoin lahjakortti hierontaa (terveisin opparin teon jumiuttamat hartiat)
- Myös kevyempi oranssi raitahuivi olis huippukiva
- Haluaisin myös, että Pukki taikois meidän saunan jo valmiiksi. (Kaikkea ei saa mitä haluaa, tiedän.)
- Viimeisenä kaikkein turhin. Bongasin tän jo jostain mainoslehtisestä, mutta olishan se kiva ripustella kauneimmat korut tollaseen nättiin korupuuhun.

Sellaisia toiveita.
Lisäksi toivon tietenkin joulurauhaa, rentoa mieltä ja ihania rakkaita ympärille.

<3 Kiskis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti