maanantai 4. heinäkuuta 2011

Jätskiä jätskiä

Jäätelö on hyvää. Piste.
Jäätelö kuuluu kesään. Piste.

Perhepiirissä tiedetään, että mulle maistuu jäätelö. Aina. Oli vuodenaika mikä tahansa. Tai sää. 
Tämä oli huomioitu myös mun synttäreinä.  Ihanat.

Kultsi lahjoi mua (ehkä hiukan oma lehmä ojassa) jäätelökoneella. Se on huippu! On mahtavaa voida valmistaa itse omat jädensä. Saa tehdä puhtaita luomuisia herkkuja eikä tarvitse tyytyä kaupan Valio Nestle-seoksiin. 

Ekasta jädestä tuli jäähileinen, mutta toinen yritys onnistui ihan nappiin. Voi nam!

Jäätelöaiheella mua muistivat myös ihanat sukulaiset-to-be. Jäätelöpuikkokotelo on niin herkullisen näköinen, että tekisi mieli korvata kynsihuoltovälineet vaikka pakollisilla maksu-, yms. korteilla, jotta kehtaisi kantaa pirteää koteloa laukussa mukana. Jäätelö nam ja ihan mun väreissä vielä. Kiitos!

Jäätelöisiä kesäpäiviä!
Kiskis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti