tiistai 20. maaliskuuta 2012

Fantit

Heippa.
Tällä kertaa pikaisena aiheena norsut - kuten ehkä huomasitte.

Juttuhan on niin, että itse tunnustaudun melkoiseksi elefantti/norsu-faniksi. Elefantit on aina ollut mun mielestä symppiksiä ja mielenkiintoisia eläimiä, mutta varsinainen "innostus" taisi alkaa kuutisen vuotta sitten Etelä-Afrikassa. Siihen reissuun liittyy paljon muutakin, mutta jotenkin otin norsun silloin logoksi tai maskotiksi, joka muistuttaa kokemuksistani Etelä-Afrikassa. 

No, ettei menisi niin tunteikkaaksi, niin sanottakoon, että onhan norsut myös mielettömän söpöjä, kauniita ja mystisiäkin eläimiä. Ja tämä mun norsuinnostukseni on vain kasvanut vuosien myötä. Alkuun pikkuveli ruokki intoani lahjomalla mua kaikkina merkkipäivinä norsuaiheisilla esineillä ja onhan niitä tullut itsekin hankittua. Meillä taitaa olla jo toista kymmentä erilaista norsua kotona.


Viimepäivinä olen netissä ihastellut kuvissa esiintyviä fantteja. Finalysonin uusintatuotantoon päässeet Elefantit, Rosendahlin koristenorsu ja puhelimen kuori ovat kohtuu uusia löytöjä. Elefantti-Tomseja olen himoinnut jo pidempään, mutten koskaan hankkinut ja nyt ne on loppu ja jäin nuolemaan näppejäni niiden suhteen. Niin somia ja hauskoja ja ottaisin kaikki heti meille kotiin jos saisin. Samoin olen suunnitellut jo ehkä-tulevien lasteni vaatevarastoa sen mukaan miten kivoja norsukuoseja olen nähnyt. Meneekö ehkä vähän yli? No, voi olla. Toisilla on "fiftarivillitykset" tai blingblingiä koko elämä täynnä ja toisilla on norsuja.

Toivottavasti fantit piristää jonkun päivää yhtä paljon kun mun.
Ei mulla nyt muuta. Ens kerralla kerron, miten paljon paperin ostaminen voi tuottaa mielihyvää.

<3 Kiskis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti