sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Uusi lelu

Täytyyhän mullakin oma tekninen lelu olla kun Kultsilla on kaikenmaailman iPhonet ja muut.

Olen jo pitkään haaveillut sykemittarista avuksi lenkkeilyn ja treenaamisen seurailuun. Säästellyt sen hankkimista varten senttejäni ja yrittänyt miettiä ja selvittää sopivaa mallia.
Ostamista olen kuitenkin jahkaillut. Suurimmaksi osaksi kai hinnan takia.

Kannatti jahkailla, sillä tänään kävin hakemassa omani pois Itiksen "hinnat kuutamolla"-päivien tarjouksesta. Ainakaan toistaiseksi laite ei ole tuntunut liian monimutkaiselta. Saapa nähdä olenko eri mieltä huomenna kun pääsen tositoimiin. En malttaisi odottaa huomisen jumppailuja.
 

Kultsi lähti kotikylään ja mä tosiaan tonne Itikseen.
Tarkoituksena oli hakea tuo sykemittari, katsastaa yhdet tennarit ja ostaa Kultsillekin jotain tarpeellista... 

Onhan se nyt suurta itsepetosta multa väittää itselleen menevänsä vain täsmäostoksille ostoskeskukseen joka on täynnä kivoja liikkeitä ja hyviäkin alennuksia. Haluamiani tennareita ei enää ollut ja tarkemmin tarkasteltuna Kultsille kaavaillut ostoksetkin jäi hyllylle, mutta kyllä mä silti rahalle käyttöä löysin kierreltyäni aikani muissakin liikkeissä. 

Mutta hei, eihän ole paha jos urheiluliivejä tarvitseva saa samalla hinnalla toisetkin kivat  liivit ja sattumalta löytyneet unelmien farkut päätyvät ostoskassiin alehintaan? (Pakko mainostaa hiukan. Olin niin äimänä Changen ihanan luonnollisesta ja loistavasta palvelusta.) Ja jäihän mulla siis periaatteessa siihen sykemittariin varattua rahaa yli, kun oli niin hyvä alennus mittarissa.

Että sellaista ostosten esittelyä ja itselle vakuuttelua tänään.

Ulkona on ihana auringonpaiste ja tahtoisin lenkille, mutta parempi painaa pää tyynyyn ja yrittää vähän nukkua ennen yövuoroa.

Nauttikaa aurinkoisesta sunnuntaista!
Palataan ens viikolla.
Kiskis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti